Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Baharın ışıltısı makyajınıza yansısın

Baharın gelmesiyle saç rengimiz, modelimiz, kıyafetlerimizde kullandığımız renk ve modeller değişiklik göstermeye başladı. Peki ya makyajımız? Max Factor makyaj artisti Fezi Altun güneşin ışıltısını cildinize yansıtacak makyaj sırlarını açıkladı.

Bahar aylarıyla birlikte makyaj rutinlerinin de değişmeye başladığını vurgulayan Fezi Altun, “Makyajda kullanılan yapılar daha kremsi ve hafif olmaya başladı. Renklerde ise daha pastel tonlar tercih edilmeli” diyor.

Altun; bahar aylarında makyaj yaparken diğer dönemlerin aksine gözlerde ve yanaklarda pembe, lila, gökyüzü mavileri ve şeftali tonlarının öne çıktığını belirtiyor. Fezi Altun, doğal tonlarda bir allık için ise “Bahara uygun tonları ile makyajınıza ışıltı katabilirsiniz” yorumuyla Max Factor Creme Puff Blush’ı öneriyor.


“Yılın rengi “ultraviolet” tonlarını bahar aylarında makyajınızda kullanarak trend bir görünüm yakalayabilirsiniz” diyen Fezi Altun bu renkleri kullanmak için altın kuralı da açıklıyor; “Pastel renklerle siyah - koyu lacivert ve koyu kahveler kullanılmamalı. Daha çok içinde kızıl kahveler, mor- mavi ve yeşil tonlarıyla kombin yapabilirsiniz."

Ten makyajının her zaman iyi nemlendirilmiş bir cilde uygulanması ve tamamen mat olmaması gerektiğini vurgulayan Fezi Altun bunun için; 24 saat nemlendirme, SPF20 güneş koruması ve parlama kontrolü sunan Max Factor Healthy Skin Harmony fondöteni öneriyor.

Bahar aylarında mat lip stickler yerine daha nemlendirilmiş etkisi yaratan dudak görüntüsü öne çıkıyor. Fezi Altun’un doğal ve etkileyici dudaklar için önerisi ise; kusursuz parıltının yanı sıra tüm gün dudaklarınızın nemli kalması için özel olarak geliştirilen formülü ile dolgun bir dudak görünümü yaratan Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer serisi.

Max Factor Creme Puff Blush’in tavsiye edilen satış fiyatı 62,90 TL

Max Factor Healthy Skin Harmony’nin tavsiye edilen satış fiyatı 64,90 TL

Max Factor colour Elixir Honey Lacquer’ın tavsiye edilen satış fiyatı 44,90 TL

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Meyve ve sebze ihracatında hedef Asya-Pasifik pazarı

Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri çatısı altındaki 14 Türk firma Malezya'da 72 firmayla görüştü.

KUALA LUMPUR(AA) - Yaş meyve ve sebze ihracatçısı 14 Türk firma, Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (URGE) projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırmak için Malezya’da 72 firma ile bir araya geldi.

Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri önderliğinde Malezya’nın başkenti Kuala Lumpur'a gelen 14 Türk firma, Türkiye’nin Malezya Büyükelçiliği Ticaret Müsteşarlığı binasında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırma hedefi kapsamında birçok Malezya firmasıyla görüşme yaparak ürünlerini tanıttı.

Türk ihracatçılar Malezya Ticaret Odası ve Çin Topluluğu Malezya Ticaret ve Sanayi Odası ile de bir araya gelerek, toplantılar gerçekleştirdi. 

72 Malezya firması ile görüşüldü

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, “Asya-Pasifik ilgi alanımıza giren temel pazarlardan birisi. Bu bağlamda Ege İhracatçı Birlikleri olarak Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Projesi kapsamında bu bölgedeki ilk ziyaretimizi Malezya’ya yaptık. Malezya’daki temaslarımızda toplam 72 iş görüşmesi yaptık.Bu görüşmelerden 18 tanesi olumlu sonuçlandı.” diye konuştu. 

"Asya-Pasifik bugünün pazarı"

Asya-Pasifik pazarının tüm firmaların gündeminde olduğunu ancak gerekli girişimlerin yapılmadığını söyleyen Seyyar sözlerine şöyle devam etti:

“Asya-Pasifik Türk ihracatçılar için artık geleceğin pazarı değil aslında bugünün pazarıdır. Biz böyle düşündüğümğz için bugün burada bulunuyoruz. Burada Malezya Ticaret Odası’nı ziyaret ettiğimizde yoğun bir ilgiyle karşılaştık.Birçok iş adamıyla ön görüşmeler yaptık. Karşılaştığımız ilgiye göre yas sebze ve meyve sektöründeki ihracatçılar bu bölgeyle daha sık ilgilenmelidir.”

Malezya ile olan serbest ticaret anlaşmasından fazla Türkiye’nin yararlanmadığına değinen Seyyar, “Türkiye ile Malezya arasında Serbest Ticaret Anlaşması var. Ancak bu anlaşma Malezya lehine görünüyor. Malezya’nın Türkiye’deki ihracatı yaklaşık 2 milyar ABD doları iken, Türkiye’nin Malezya’ya ihracatı henüz 400 milyon ABD dolarını aşmış değil. Hedef, sürdürülebilir ihracat ve sürdürülebilir anlaşmalar için bibirine denk çift taraflı ithalat ve ihracatın olması lazım." yorumunu yaptı.

"Malezya’da Türk ihracatçılar için fırsat var"

Seyyar, Türk ihracatçılara Malezya’da yatırım çağrısında da bulundu ve "Türk ihracatçılar Malezya’ya daha çok yatırım yapmalı. Hatta Malezya bu bölgede hat olarak da kullanılabilir.Endonezya, Singapur,Filipinler, Hong kong, Tayland ve Vietnam gibi yakın pazarlara da ihracat için Malezya hat olarak kullanılabilir.” ifadelerini kullandı.

Malezya insanının çok çalışkan ve ilgili olduğunu belirten Seyyar, Türk ihracatçılarının bu bölgede başarılı olmaması için hiçbir sebebin olmadığını vurguladı.  

Haber tarihi: 09 / 11 / 2017
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Bu hafta 7 film vizyona girecek
Sonraki: Pınar Karşıyaka İspanya'da galibiyetle döndü




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com