Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

ETKİLEYİCİ BAKIŞLARIN SIRRI: FLORMAR BLACKLINERS

Flormar’ın yepyeni beş farklı bitişe sahip eyeliner serisi Blackliners, gözlerini alışılmadık ve yenilikçi çizgiler ile baştan yaratacak!

Her koleksiyonunda kendini yenileyerek, ürün yelpazesini genişleten Flormar, beş farklı bitişe sahip Blackliners koleksiyonu ile, göz makyajında farklılık arayanlara alternatifler sunuyor. Uzun süre kalıcı formülleriyle tüm bakışları üzerine toplamak isteyenlerin favorisi olacak  Blackliners, alışılmadık çizgilere meydan okuyor!


www.flormar.com.tr

Ultra Thin Eyeliner ile minimal çizgiler!

İnce ve şık çizgiler için elverişli bir uca sahip Ultra Thin Eyeliner’ın gözlerinde minimal çizgiler ile neler yaptığına inanamayacaksın!

Graphic Eyeliner ile gözleriniz grafik sanatçısının eli değmiş gibi…

İnce ve kalın çizgilerin ahengi Graphic Eyeliner’da buluşuyor. Parlak ve özel tasarlanmış ucu sayesinde yarattığı farklı çizgilerle tüm ilgi senin bakışlarında olacak!

Midnight Matte Eyeliner ile gece kadar siyah bakışlar!

Midnight Matte Eyeliner ince ucu, yoğun rengi ve mat etkisinin yanı sıra, ! kalıcı formülü ve  suya dayanıklı yapısı ile gece makyajlarının vazgeçilmezi olacak. 

Bambi Eyes Eyeliner ile gözlerine inanamayacaksın!

Ekstra uzun ucu ile istediğiniz kalınlıkta çizgiler yaratmayı kolaylaştıran Bambi Eyes Eyeliner, ipeksi parlaklığı ve kolay kuruyan formülü ile sezonun hit parçası olacak.

All In One Eyeliner ile cat eye etkisi!

Hızlı kuruyan ve suya  dayanıklı yapısı ile kolay kullanım imkanı sunan All In One Eyeliner, makyaj tutkunlarının olmazsa olmazı kedi gözü görünümünü yaratmaya elverişli yapısı ile favoriler arasına girecek!

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

THY marka gücünü Dr. Öz ile sağlamlaştırıyor

ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz'ün oynadığı THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyası milyonlara ulaştı.

NEW YORK (AA) - Türk Hava Yolları (THY), küresel alanda marka gücünü yeni reklam filminde oynayan ve ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz ile sağlamlaştırıyor. 

Amerikan televizyon yapımlarına verilen Emmy Ödülü sahibi "The Dr. Oz Show" adlı sağlık talk şovuyla ABD'de milyonların tanıdığı Dr. Öz, THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyasında oynadı.

Dr. Öz'ün oynadığı reklam, ABD'de her yıl en çok izlenen televizyon programı olan ve bu yıl 52'ncisi düzenlenen Amerikan futbolu final mücadelesi Super Bowl sırasında gösterildi. Geçen pazar düzenlenen ve ABD'de 110 milyondan fazla insanın izlediği Super Bowl'da gösterilen reklam sayesinde Türkiye ve THY geniş bir izleyici kitlesine ulaştı.

Ayrıca, THY'nin "Beş Duyu" adlı 90 saniyelik reklam filmi sosyal paylaşım sitelerinde de yüksek izlenme ve beğenilme oranlarına ulaşırken, bir haftadan az bir sürede YouTube'ta 15 milyondan fazla, Facebook'ta 700 binden fazla kere izlendi, sosyal paylaşım ağlarında binlerce kez beğenildi ve paylaşıldı.

Reklam kampanyası ilgili olarak AA muhabirine değerlendirmelerde bulunan Dr. Öz, reklam filmi sayesinde Amerikalıların Türkiye'yi daha iyi tanıma fırsatı bulduğunu vurgulayarak, "Türkiye için muhteşem güzel birşey. Türkiye’de yaptığımız programlar o kadar güzel ki, dünyanın her tarafı bizi takip ediyor. Ne kadar kreatif bir toplum olduğumuzu hiç unutmayalım. Türk olduğumla iftihar ediyorum. Her gün Türk olduğumu herkese hatırlatıyorum. Her sene de Türkiye’ye geliyorum." ifadelerini kullandı.

Dr. Öz, temmuz ayından beri THY ile çalıştıkları reklam kampanyasından onur duyduğunu söyleyerek, dünyadaki bütün hava yolları içerisinde en fazla farklı noktaya uçuşu olan hava yolu şirketinin THY olduğunun altını çizdi ve "THY bizim en büyük markamız." dedi.

"İnsan vücudunun mucizeleri"

Dr. Öz, THY'nin reklam filminin insan vücudunun "mucizelerine" dikkati çektiğini belirterek, sözlerini söyle sürdürdü:

"Bu reklam, beş duyumuzu anlatan, nasıl gördüğümüzü, nasıl duyduğumuzu, nasıl koku aldığımızı, tat aldığımızı ve hissettiğimizi, yani dünyayı anlatmaya çalışan bir reklam. İnanılmaz bir konu var burada. Gözlerimiz milyonlarca renk hissedebiliyor. Rekabet eden dünyayı daha iyi anlamak için içeri doğru kendi içimize de bakarak kendimizi anlamalıyız, kendi gücümüzü anlamalıyız."

Dr. Öz, insan gözünün 10 milyon farklı renk tonunu algılayabildiğini, insan burnunun da bir trilyondan fazla kokuyu ayırt edebildiğini vurgulayarak, THY'nin "Beş Duyu" adlı kampanyasıyla ilgili olarak 5 reklam filminin daha yayınlanacağı bilgisini paylaştı.

"İnsan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz"

THY'nın sponsorluğunda çarşamba günü düzenlenen ve New York'un en önemli simgelerinden 102 katlı Empire State Binası'na çıkma koşusunun ödül törenine de katılan Dr. Öz, sağlıklı bir yaşam için de değerlendirmelerde bulundu.

Dr, Öz, insanların dinç kalmak için düzenli egzersiz yapmaları gerektiğinin altını çizerek, "insan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz." ifadesini kullandı.

Empire State Binası'na çıkma koşusuna katılan ve bin 576 basamak çıkarak binanın 86'ncı katına ulaşan engelli sporcuların da inanılmaz bir başarıya imza attıklarını dile getiren Dr. Öz, merdiven çıkmanın önemli bir kardiyo egzersizi olduğunu belirtti ve "Soğuk havada bile yapılabilecek bir şey. Şehirde oturanlar için muhteşem bir fırsat." diyerek sözlerini tamamladı.

THY'nin önceki sponsorlukları

Bu seneki Super Bowl karşılaşmasını yayınlayan ABD'li televizyon kuruluşu NBC'nin maç öncesi yorum ve analiz programı THY sponsorluğunda düzenlendi.

Geçen senelerdeki Super Bowl maçlarında reklamları gösterilen THY, Amerikan sinema dünyasındaki etkinliklerine de sponsor olmuştu.

Şubat 2017'deki Super Bowl 51 maçında Oscar ödüllü oyuncu Morgan Freeman THY'nin reklamında oynarken, mücadeleyi ABD'de 111 milyon kişi izlemişti.

Super Bowl'un Şubat 2016'daki 50'nci mücadelesinde maç öncesi yorum programı yine THY sponsorluğunda yapılırken, 112 milyon kişinin izlediği müsabaka sırasında ünlü Hollywood aktörlerinden Ben Affleck ve Jesse Eisenberg THY'nin reklamlarında yer almıştı. 

THY, ayrıca, 2016'da vizyona giren Hollywood yapımı "Batman Süpermen'e Karşı: Adaletin Şafağı" (Batman v Superman: Dawn of Justice) filmine sponsor olmuştu.

Haber tarihi: 09 / 02 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Kudüs için Türkiye'nin ilk araştırma merkezi kuruluyor
Sonraki: Türk savaş uçakları Afrin'deki terör hedeflerini vuruyor




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com