Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR

KISS ME MORE

“TÜM ÖPÜCÜKLERE

YETECEK KADAR KALICI”

Başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü’nün marka yüzü olduğu Flormar’ın;  göz alıcı ambalajı ile dikkat çeken yepyeni likit ruju “Kiss Me More”  mat görünümlü dudaklar için bulaşma yapmayan formülü ile

 tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı!

Flormar’ın yepyeni likit mat ruju “Kiss Me More”;  uzun süre kalıcı ve bulaşma yapmayan özel fomülü, göz alıcı ambalajı, 16 renk seçeneği ile makyaj severlerin yeni favorisi olacak.

 

“Tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” olan “Kiss Me More”; dudaklara yoğun renk verirken, üçgen şeklindeki özel aplikatörü dudağı kavrıyor ve kolay uygulama sağlıyor.

Uyguladıktan bir süre sonra matlaşarak sabitlenen ve içeriğindeki özel yağlar sayesinde dudağı kurutmayan “Kiss Me More” yumuşak, pürüzsüz ve kremsi yapısı, bulaşmayı engelleyen formülüyle tüm gün dudaklarda kalarak yapışkanlık hissi vermeden, dövme etkisi yaratıyor.

Rol aldığı projelerle son dönemde adından sıkça söz ettiren, başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü güzelliği ve duruşuyla, yeni bir ruj deneyimi sunan “Kiss Me More”un reklam yüzü olarak, “tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” ruju arayan tüm kadınların sesi olacak.

Sezonun en trend tonlarından oluşan 16 farklı renk seçeneği ile “Kiss Me More”,

mat görünmü uzun süre dudaklarında taşımak ve dudakları ile akıllarda kalmak isteyen tüm kadınların vazgeçilmezi olacak .

www.flormar.com.tr

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Süper Lig'de cep telefonu uygulamasıyla maçlara giriş arttı

Spor Toto Süper Lig’de geçen sezon yüzde 15 olan Passolig Mobil Uygulaması ile maçlara giriş oranı, 2018-2019'un ilk sekiz haftasında yüzde 20'ye yükseldi.

İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig maçlarını daha rahat izlemek için hayata geçirilen Passolig’in Passo Mobil Uygulaması'na taraftarların ilgisi artıyor.

AA muhabirinin Passolig yetkililerinden aldığı bilgiye göre Süper Lig'de geçen sezon yüzde 15 olan Passolig Mobil Uygulaması ile maçlara giriş oranı, 2018-2019'un ilk sekiz haftasında yüzde 20'ye yükseldi.

Süper Lig'in ilk sekiz haftasında statlarda maç seyreden 1 milyona yakın sporsever arasından 200 bini bu uygulamayla maçlara giriş yaptı. 

En çok "üç büyük" kulüp taraftarı kullanıyor 

Passo Mobil Uygulaması'nı en çok İstanbul'un üç büyük kulübü Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın taraftarları kullandı.

Ligin ilk sekiz hafta toplamında, üç büyük takımın maçlarını statlarda 400 bini aşkın futbolsever izlerken, bu kişilerden yüzde 30'u maçlara mobil uygulamayı kullanarak giriş yaptı.

Süper Lig'deki 8 haftanın 4'ünü sahasında oynayan Fenerbahçe'de 50 bine yakın taraftar mobil uygulamayı kullanarak maçlara giriş gerçekleştirdi. Sarı-lacivertlilerin yüzde 30'u Passo Mobil Uygulaması'yla maçları izledi.

Son üç yılda iki şampiyonluk elde eden Beşiktaş'ta ise taraftarların yüzde 29'u maçlara aynı uygulamayla giriş sağladı. Siyah-beyazlılarda yaklaşık 32 bin taraftar, sadece cep telefonlarını kullanarak Vodafone Park’ta takımlarına destek verdi.

Geçen sezonun şampiyonu Galatasaray'ın maçlarına 40 bine yakın taraftar Passo Mobil Uygulaması ile girdi. Sarı-kırmızılılarda bu oran yaklaşık yüzde 29 olarak ortaya çıktı.

Büyükşehir Belediye Erzurumsporlu taraftarlar da yüzde 24 oranla üç büyük takımın destekçilerinin ardında yer aldı.

Bu arada Passolig Kart sahibi bugün itibarıyla 4,2 milyona ulaşırken, üç büyüklerin toplam kart sahibi taraftar sayısı ise 2,2 milyon oldu.

Haber tarihi: 18 / 10 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Adana'da Su Sporları Festivali'nde açık su yüzme yarışları yapıldı
Sonraki: Türkiye ile iyi ilişkilerin sürdürülmesini istiyoruz




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com