Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR’DAN MUTLULUK VEREN YEPYENİ BİR KOLEKSİYON: “HAPPY FILTER”

Flormar’ın baharın enerjisini taşıyan yeni koleksiyonu “Happy Filter” ışıltılı ve doğal dokuları bir arada sunan ürün seçkisi ile mutluluğunu fotoğraflarına yansıtmak isteyen kadınların yeni favorisi olacak!

Flormar’ın yeni koleksiyonu “Happy Filter” kendini sevmenin mutluluğun anahtarı olduğuna inanan kadınlar için güzelliklerini ortaya çıkaracak ışıltılı ve doğal dokulardan oluşan bir seçki sunuyor. Aydınlatıcıdan likit farlara, rengarek ojelerden parlaklık veren rujlara, allıklardan pudralara, göz kaleminden renk veren besleyici dudak parlatıcısına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip “Happy Filter” koleksiyonu ile  taptaze bir görünüme ve müthiş Instagram anlarına imza atabilirsin.

 “Strobing Palette” ile filtreye ihtiyacın yok!

“Mutluluğun aydınlatıcı ile bir ilgisi olmalı!” diyen kadınlar için farklı tonlardaki aydınlatıcılar tek bir palette toplandı. Cilde doğal bir parlaklık veren ve kadifemsi bir  dokuya sahip Strobing Palette, inci parlaklığındaki bitişi ile bu baharın vazgeçilmezlerinden olacak.  

“Flawless Baked Powder” ve “Flawless Baked Blush” ile pürüzsüz bir görünüm..

Dört renk seçeneği ve kadifemsi dokusuyla cildinde kusursuz bir görünüm yaratmak isteyenlerin ilk tercihi olacak Flawless Baked Powder, özel fırınlama teknolojisi sayesinde doğal bir görünüm sunuyor.  

Üç farklı renk seçeneği bulunan Flawless Baked Blush ise, ipeksi dokusu ile doğal parlaklık ve ışıltılı bir görünüm sunuyor. Kontür, allık ve aydınlatıcı renklerini birarada sunan 3’lü formuyla vazgeçilmeziniz olmaya aday!

 “Shimmer & Shine Liquid Shadow” ile uzun süre kalıcı ışıltılı göz makyajı hayal değil!

Dört farklı renk seçeneğine sahip, uzun süre kalıcılığı ile ışıltılı sonuç veren, metalik renklerdeki Shimmer & Shine Liquid Shadow tek bir uygulamayla göz alıcı sonuçlar sunuyor. Özel aplikatörü ile uygulama kolaylığı sağlarken şık tasarımı ile fark yaratıyor.

Daha büyük gözler için: “Eye Strobing Pencil”

Gözlerinin daha büyük görünmesini sağlarken aynı zamanda uzun süre kalıcı etki sunan Eye Strobing Pencil’in  üç farklı renk seçeneği bulunuyor. Özel formülü sayesinde kolaylıkla uygulanan bu kalemler ile gözlerde daha belirgin bir görünüm yaratmak mümkün.

  “Juicy Lacquer Lipstick” ile tek seferde mükemmel parlaklık ve yoğun renkler:   

Sezonun en trend tonlarından oluşan altı farklı renk seçeneğine sahip olan Juicy Lacquer Lipstick’in hafif dokusu ile parlaklık ve yoğun nem vererek dudağı pürüzsüzleştiren etki bir arada.

 “Juicy Color Lip Oil” ile dudaklarda nemli bir parlaklık...

Formülündeki yağlar ve hafif dokusu sayesinde dudaklara bakım yaparken renklendiren  Juicy Color Lip Oil dudaklara esneklik kazandırıyor ve yapışma yapmıyor.

Tırnaklarda jel parlaklığı ve uzun süre kalıcılık için: “Mix’n Match Top Coat & Nail Enamel”

Oje koleksiyonunu genişletmek isteyenler, bu fırsat kaçmaz! Işıltılı etkiye sahip üç farklı renkteki Mix’n Match Top Coat’lar ve sezonun en trend üç rengindeki Mix’n Match ojelerle oluşturacağınız farklı kombinasyonlarla tarzınızı tırnaklarınıza yansıtın.

 

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

126 yıllık Meşhur Filibe Köftecisi'ne sosyal medya dokunuşu

Hikayesi göç ile başlayan Meşhur Filibe Köftecisi, asırlık lezzetini bugünlere taşımayı başarırken, işbaşındaki kuşağın dokunuşuyla sosyal medyaya yönelerek satışlarını da artırdı.

İSTANBUL(AA) - Hikayesi göç ile başlayan Meşhur Filibe Köftecisi, 126 yıllık lezzetini bugüne taşımayı başarırken, işbaşındaki genç kuşağın dokunuşuyla sosyal medyaya yönelerek satışlarını da artırdı. Şubeleşmeyi planlayan köfteci, lezzetini Beşiktaş ve Kadıköy'e taşıyacak. 

Kuruluşu, Bulgaristan'ın Filibe kentinden İstanbul'a göç eden Mehmet Saltuk'un, 1893 yılında köfteci dükkanı açmasına dayanan Meşhur Filibe Köftecisi'ni, Mehmet Saltuk’un vefatının ardından oğlu Ali Saltuk devraldı. Ali Saltuk, 28 yıl sonra işletmeyi, 11 yaşında yanında çırak olarak çalışmaya başlamış olan yeğeni Turgut Saltuk’a devretti.

1990 yılından itibaren ise işlerin başına 4. nesil olarak Turgut Saltuk’un tek varisi olan Münevver Erpak geçti. Meşhur Filibe Köftecisi'ni 5. kuşak olarak devralan Münevver Erpak’ın kızı Duygu Erpak ve oğlu Cem Umut Erpak, işletmeyi geliştirme çalışmalarına devam ediyor.

Aile tarafından faaliyetleri nesiller boyu sürdürülen Meşhur Filibe Köftecisi'nin müşterileri arasında 70 yılık müdavimleri de bulunuyor. 

Sirkeci Hocapaşa Sokağı'ndaki iki katlı, mütevazı yerinde 126 yıldır köftenin en lezzetli halini müşterilerine sunan işletme, yeni gelen kuşağın dokunuşuyla ve sosyal medyaya verilen önemle her geçen gün daha da büyüyor.

"Türkiye'nin en eski 17'nci restoranı ve en eski köftecisi"

126 yıllık işletmenin bugünkü kaptanlığını yürüten 5. kuşak temsilcisi Cem Umut Erpak, Meşhur Filibe Köftecisi'nin Türkiye'nin en eski 17'nci restoranı ve en eski köftecisi olduğunu belirterek, 126 yıl boyunca yapılan bir ürünün kalite ve standardının bozulmadan devam ettirilmesinin zor olduğunu vurguladı.

Erpak, tek bir ürünle ayakta kalmanın aslında çok zor bir iş olduğuna dikkati çekerek, sıfırdan bir dükkan açıp onu 126 yıl boyunca ayakta tutmayı başarmanın önemini vurguladı.  

Müşterilerle olan diyaloğa da işaret eden Erpak, gelen müşterilerin hala dedeleriyle olan hikayelerini anlattığını söyledi.

Erpak, 126 yıllık bir işletme olmanın sırrının "her gün aynı kaliteyi sağlamak ve işin başında durmak" olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

"126 yıldır gelmiş, nasılsa müşteri yine gelir' diye bakılmaması gerekiyor. Eskiden öyle bakılıyordu ama şimdi durum öyle değil. Satışlarda bazı günler düşüş bazı günler yükseliş oluyor. Ama bu yükselişi sağlamak için sosyal medyaya önem veriyoruz. Ürünün tadı önemli olduğu kadar tanıtım da önemli. Türkiye'de insan profili biraz değişti. Yeni kuşak sosyal medyayı yoğun kullanıyor. Biz de 2-3 yıldır sosyal medya üzerinde çalışıyoruz ve verimliliğini yeni yeni alıyoruz. Sosyal medyaya yönelmek satışlarımızı artırdı."  

"Beşiktaş ve Kadıköy'de şube açmaya karar verdik" 

Cem Umut Erpak, bahar ayları ve özellikle ramazan döneminde işlerinde yoğunluk olduğunu, kış aylarında ise işlerinin düştüğünü aktararak, "Şubeleşmeyi düşünüyoruz. Yalnız 3 şube olacak. Kendi kontrolümüz dahilinde bulunacak. Beşiktaş ve Kadıköy'de şube açmaya karar verdik." dedi.

Çocuğu olduğunda küçük yaşlardan itibaren bu mesleği ona öğreteceğini ifade eden Erpak, "Ben İTÜ Makine bölümünden mezun oldum. Aslında başta bu işi yapmayı düşünmüyordum. Ablam işletme mühendisi. O bu işi devam ettirir diye düşünmüştüm. Daha sonra bu mirası götürmek için bu işi devraldım." şeklinde konuştu.

Erpak, Rus, Alman ve Japon turistin köfteyi beğenerek yediğini ve büyük ilgi gösterdiğini dile getirerek, köftenin, etin farklı bir ürünü olmasından dolayı da turistlerden olumlu tepkiler aldıklarını söyledi. 

Haber tarihi: 10 / 02 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Mudi ve İsmail YK’dan ‘damar’ şarkı
Sonraki: Hürkuş çocuklara havacılığı sevdirecek




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com