Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR

KISS ME MORE

“TÜM ÖPÜCÜKLERE

YETECEK KADAR KALICI”

Başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü’nün marka yüzü olduğu Flormar’ın;  göz alıcı ambalajı ile dikkat çeken yepyeni likit ruju “Kiss Me More”  mat görünümlü dudaklar için bulaşma yapmayan formülü ile

 tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı!

Flormar’ın yepyeni likit mat ruju “Kiss Me More”;  uzun süre kalıcı ve bulaşma yapmayan özel fomülü, göz alıcı ambalajı, 16 renk seçeneği ile makyaj severlerin yeni favorisi olacak.

 

“Tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” olan “Kiss Me More”; dudaklara yoğun renk verirken, üçgen şeklindeki özel aplikatörü dudağı kavrıyor ve kolay uygulama sağlıyor.

Uyguladıktan bir süre sonra matlaşarak sabitlenen ve içeriğindeki özel yağlar sayesinde dudağı kurutmayan “Kiss Me More” yumuşak, pürüzsüz ve kremsi yapısı, bulaşmayı engelleyen formülüyle tüm gün dudaklarda kalarak yapışkanlık hissi vermeden, dövme etkisi yaratıyor.

Rol aldığı projelerle son dönemde adından sıkça söz ettiren, başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü güzelliği ve duruşuyla, yeni bir ruj deneyimi sunan “Kiss Me More”un reklam yüzü olarak, “tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” ruju arayan tüm kadınların sesi olacak.

Sezonun en trend tonlarından oluşan 16 farklı renk seçeneği ile “Kiss Me More”,

mat görünmü uzun süre dudaklarında taşımak ve dudakları ile akıllarda kalmak isteyen tüm kadınların vazgeçilmezi olacak .

www.flormar.com.tr

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

"Kız Kardeşim Projesi" 11 binden fazla kadına destek oldu

- Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkanı Evguenia Stoichkova:
- "Şimdiye kadar 30 ilde 11 bini aşkın kadın desteklendi. 2019 yılında da düzenleyeceğimiz Kız Kardeşim eğitimleriyle 9 bin kadına daha ulaşmayı planlıyoruz"

İSTANBUL (AA) - Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkanı Evguenia Stoichkova, ""Şimdiye kadar 30 ilde 11 bini aşkın kadın desteklendi. 2019 yılında da düzenleyeceğimiz Kız Kardeşim eğitimleriyle 9 bin kadına daha ulaşmayı planlıyoruz." ifadelerini kullandı.

Coca Cola Türkiye'den yapılan açıklamaya göre kadınların küresel ekonomiyi şekillendirmede dönüştürücü bir rol oynadığına inanan Coca-Cola, faaliyet gösterdiği ülkelerde ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınmaya destek olmak amacıyla kadınların toplumdaki yerini güçlendirmek için çalışmalar yürütmeye devam ediyor.

1934 yılında dünyada ilk defa yönetim kuruluna bir kadın üye atayan şirket olarak hem yönetim kademesindeki kadın sayısının artırılması hem de kadın çalışanlara eşit fırsat sunulmasına yönelik politikalarını sürdürüyor.

Coca-Cola'nın 2010 yılında hayata geçirdiği "5by20 Programı" ile de 2020 yılına kadar tüm dünyada 5 milyon kadının ekonomik ve toplumsal hayatta güçlendirilmesi hedefleniyor.

"5by20 Programı" kapsamında kadınlara eğitimler, finansal destek ve mentorluk desteği sunuluyor. Türkiye'de de 5by20 hedefi kapsamında, 2015 yılında hayata geçirilen "Kız Kardeşim Projesi" ile kadınlara girişimcilik, dijital okuryazarlık, finansal bilinç ve uygulamalı temel finans eğitimleri veriliyor.

Kadınların ekonomik hayata etkin bir şekilde katılımını destekleyen "Kız Kardeşim Projesi", proje ortakları Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Habitat Derneği, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ve Coca-Cola katkılarıyla, 30 ilde 11 bini aşkın kadına ulaştı.

Coca-Cola Türkiye, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel olarak tasarladığı Coca-Cola şişelerini de müşterilerinin beğenisine sundu. Kız Kardeşim Projesine gönüllü olmaya davet eden özel tasarım şişeler seçili CarrefourSA marketlerinde yer alacak.

 

 

- "Daha fazla insanın hayatına dokunur hale geldik"

 

Açıklamada görüşlerine yer verilen Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkanı Evguenia Stoichkova, şirket olarak küresel ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınmayı teşvik etmek için yapılacak en iyi yatırımın, kadına yapılan yatırım olduğunu belirtti.

Türkiye'de Kız Kardeşim Projesi ile sundukları eğitimler ve mentorluk desteği ile kadınları ekonomik olarak güçlendirmeyi hedeflediklerini ifade eden Stoichkova, "2015 yılında, küçük adımlar ile başlayan Kız Kardeşim Projesi, bugün artık daha da fazla insanın hayatına dokunur hale geldi. Eğitimlere ek olarak, 'Girişimci Kadınlar ile İlham Buluşmaları' organize edilerek kadınlar arasındaki iletişim köprüsünün güçlenmesi sağlanıyor. Proje ortaklarımızın da katılımıyla, şimdiye kadar 30 ilde 11 bini aşkın kadın desteklendi. 2019 yılında da düzenleyeceğimiz Kız Kardeşim eğitimleriyle 9 bin kadına daha ulaşmayı planlıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

Haber tarihi: 08 / 03 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: ŞİDDETLİ BAŞ AĞRINIZIN NEDENİ GLOKOM OLABİLİR
Sonraki: Federer yıllara meydan okuyor




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com