Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR

KISS ME MORE

“TÜM ÖPÜCÜKLERE

YETECEK KADAR KALICI”

Başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü’nün marka yüzü olduğu Flormar’ın;  göz alıcı ambalajı ile dikkat çeken yepyeni likit ruju “Kiss Me More”  mat görünümlü dudaklar için bulaşma yapmayan formülü ile

 tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı!

Flormar’ın yepyeni likit mat ruju “Kiss Me More”;  uzun süre kalıcı ve bulaşma yapmayan özel fomülü, göz alıcı ambalajı, 16 renk seçeneği ile makyaj severlerin yeni favorisi olacak.

 

“Tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” olan “Kiss Me More”; dudaklara yoğun renk verirken, üçgen şeklindeki özel aplikatörü dudağı kavrıyor ve kolay uygulama sağlıyor.

Uyguladıktan bir süre sonra matlaşarak sabitlenen ve içeriğindeki özel yağlar sayesinde dudağı kurutmayan “Kiss Me More” yumuşak, pürüzsüz ve kremsi yapısı, bulaşmayı engelleyen formülüyle tüm gün dudaklarda kalarak yapışkanlık hissi vermeden, dövme etkisi yaratıyor.

Rol aldığı projelerle son dönemde adından sıkça söz ettiren, başarılı ve ünlü oyuncu Hazar Ergüçlü güzelliği ve duruşuyla, yeni bir ruj deneyimi sunan “Kiss Me More”un reklam yüzü olarak, “tüm öpücüklere yetecek kadar kalıcı” ruju arayan tüm kadınların sesi olacak.

Sezonun en trend tonlarından oluşan 16 farklı renk seçeneği ile “Kiss Me More”,

mat görünmü uzun süre dudaklarında taşımak ve dudakları ile akıllarda kalmak isteyen tüm kadınların vazgeçilmezi olacak .

www.flormar.com.tr

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Büyüme rakamları iş dünyasına moral verdi

Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, "Türk ekonomisindeki yüzde 2,6’lık büyüme bizler için büyük moral ve motivasyon kaynağı." dedi.

İSTANBUL (AA) - Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, büyüme rakamlarına ilişkin yaptığı yazılı açıklamada, Türkiye ekonomisi açısından 2018'in ilk yarısının, beklentilere paralel bir seyir izlediğini belirtti.

İkinci yarının sadece perakende giyimde değil, tüm sektörler açısından sürprizlerle dolu bir dönem olduğunu aktaran Kiğılı, şunları kaydetti: 

"Dünya, finansal anlamda oldukça kritik bir süreçten geçiyor. Böylesi zorlu bir dönemde bile Türk ekonomisindeki yüzde 2,6’lık büyüme bizler için büyük moral ve motivasyon kaynağı. Dile kolay, dünyanın küresel dev ekonomileri büyüme sancıları çekerken, Türkiye ekonomisi 10 yıldır kesintisiz büyümesini sürdürüyor. Yine de rakamların rehavetine kapılmak en büyük hata olacaktır. Daha fazla büyüme, daha fazla istihdam demek...

Biz Türkiye ile birlikte büyüdük, Türkiye ile birlikte büyümeye devam edeceğiz. Sorumluluğumuzun farkındayız. Biz Kiğılı olarak, katma değerli üretim ve katma değerli marka vizyonuyla yeni dönemde hedefimizi Avrupa pazarı olarak belirledik. Hedefimiz, yurt dışında kısa vadede 25 yeni mağaza açmak."

"Biz bu ülkeye inanıyoruz"

DAP Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz da Türkiye'nin 2018’de tüm sıkıntılara ve dünya ekonomisindeki daralmaya rağmen yüzde 2,6 seviyesinde büyüdüğünü hatırlatarak, gayrimenkul faaliyetlerine bakıldığında büyümenin, ülke büyümesinin bir tık üzerinde, yüzde 2,7 olduğunu bildirdi.

Yılmaz, "2018’de tarım sektörü yüzde 1,3, sanayi sektörü yüzde 1,1, imalat sanayi yüzde 1,1 büyürken, gayrimenkul faaliyetleri sektöründe büyümenin yüzde 2,7 olması fedakarlıklarımızı daha da anlamlandırıyor. Nitekim tüm artan maliyetlere rağmen elimizi taşın altına koyarak bir hareketlilik oluşturduk. Ödeme seçenekleri ile banka kredili satışlara da ciddi alternatif getirdik. Biz bu ülkeye inanıyoruz. Önümüzdeki dönemde de Türk ekonomisinin dinamosu olmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

"2019'un lokomotif sektörü turizm olacak"

Çağdaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Dağlarca Çağlar ise Türkiye ekonomisindeki büyüme trendinin devam etmesinin, önümüzdeki dönemler için umut verdiğini belirterek, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Sektörler özelinde baktığımızda, özellikle konaklama ve yiyecek hizmeti faaliyetindeki yüzde 5,6’lık büyüme, turizm açısından ciddi bir oran. Yüzde 5,6’lık büyüme gösteriyor ki geçmiş yıllarda oldukça sancılı bir dönem geçiren turizm sektöründe 2019, ciddi anlamda bir patlama yılı olacak. Hatta büyüme anlamında 2019’un lokomotif sektörünün turizm olacağını rahatlıkla söyleyebilirim."

Haber tarihi: 11 / 03 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: ATO Başkanı Baran: Rota daima ekonomik büyümedir
Sonraki: TSK'da 'artırılmış gerçeklik' dönemi




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com