Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR OJELERİN YEPYENİ RENKLERİ İLE

“YAZIN ENERJİSİ TIRNAKLARDA”

Oje tutkunlarına müjde! Flormar’ın çok sevilen Full Color, Jelly Look ve Pearly, serilerine eklenen sezonun en trend renkleri ile yaz resmen başladı!

Flormar’ın “Full Color”, “Jelly Look” vePearly”, oje serilerine eklenen yeni sezon renkleri ile tırnaklar renklenecek.

 

Tek kat uygulama ile yoğun renk veren Flormar’ın “Full Color” ojelerinin yeni sezon renklerini birbiriyle kombinleyebilir, farklı nail art tasarımlarıyla neşeli tırnaklara sahip olabilirsin. Yoğun kalıcılığı ve renk çeşitliliğiyle herkesin favorisi olan “Full Color” serisi ile  uçlardan soyulma sorunu yaşamadan parlak bitişli ve rengarenk ojelerinin keyfini çıkaracaksın.


Flormar’ın en sevilen oje serilerinden olan “Jelly Look” kalın fırçası ve jel oje dokulu formülü ile tırnaklarında pürüzsüz ve kolay bir uygulama sağlıyor. Tek katta tırnaklarına istediğin parlaklık ve yoğunlukta renk veren serinin yepyeni renkleri oje koleksiyonundaki yerini almaya hazır.


Işıltılı ve parlak bitiş sunan “Pearly” serisi ise sahip olduğu sedefli pigmentlerle tırnaklarda inci güzelliği yaratıyor. Hızlu kuruma özelliğine sahip bu serinin yeni renkleri ile yaz boyunca güneşin ışıltısını tırnaklarında hissedeceksin.


Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

BAYRAMI KİLO ALMADAN GEÇİRMENİN YOLLARI

Tatlı ve içeceklere tarçın ekleyin

Bayramın vazgeçilmezi olan şekerleme, çikolata, tatlı ve hamur işi yerken kendinize bir sınırlama getirin. Bir öğünde tatlı yediyseniz diğerinde meyveyi tercih edin. Hamurlu, şerbetli tatlılar yerine sütlü tatlılar tercih edip kan şekerini dengelemesi için tatlı ve içeceklere tarçın atın

 

“Bayramlarda diyet yapmak mümkün değildir” diyen Batıgöz Sağlık Grubu İç Hastalıkları Uzm. Dr. Ali Kemal Canayak, Ramazan Bayramını sağlıklı geçirmenin yolları hakkında bilgiler verdi…

 

Bayramlarda diyet yapmak mümkün değildir. Bayramlarda ailemizle, sevdiklerimizle birlikte bir keyif ve mutluluk hali ile moral depolamak bedene de iyi gelir. Ancak sağlığımız açısından bazı kurallara uymamız gerekir. Kalp hastaları yağlı yemeklerden kaçınmalı, seker hastaları tatlı tüketimine dikkat etmelidir. Kızartma yerine haşlama ve ızgara tercih edilmelidir.

 

Bol hareket edilmeli, yürüyüş, yüzme ve gerekirse sportif faaliyetler ihmal edilmemelidir.


SADECE SALATA YEMEYİN

Öğün atlanmamalı, öğle yemeği mutlaka yenmelidir. Aksi halde kan şekeri dengesizliği gelişir. Sabah kahvaltıda poğaça, börek gibi hamur işlerinden kaçınılmalıdır, bunlar insülin salgısını uyararak daha hızlı acıktırıp karbonhidrat tüketme isteğini artırırlar. Peynir, zeytin, yumurta, çiğ sebzeler ve tam buğday ekmeği; kahvaltıda bulunmalıdır.

 

“Yemeklerde börek ve tatlı gibi karbonhidrat içeren gıdalar yanında sebze ve bakliyat tüketimi ihmal edilmemelidir” diyen Batıgöz Sağlık Grubu İç Hastalıkları Uzm. Dr. Ali Kemal Canayak, “Sebze yemeği, bulgur pilavı, yoğurt, cacık, tam buğday ekmeği şeklinde dengeli beslenilmelidir.

Öğünlerde sadece salata, sadece makarna veya sadece et gibi tek tip yiyecek yerine protein + karbonhidrat karışımı yapılmalıdır. Balık + salata, et + salata, tavuk + salata, yoğurt + makarna gibi menüler oluşturulmalıdır.


TATLI YEMEKTEN 2 SAAT SONRA YENMELİ

Bayramın vazgeçilmezi olan şekerleme, çikolata, tatlı ve hamur işi yerken miktar ve çeşit sınırlaması yapılmalıdır. Hepsinden bol miktarda tüketilmemelidir. Tatlılar mümkünse yemeklerden 2-3 saat sonra yenmeli, kan şekerinin aşırı yükselmesi önlenmelidir. Hamurlu, şerbetli tatlılar yerine sütlü tatlılar tercih edilmelidir. Kan şekerini dengelemesi için tatlı ve içeceklere tarçın atılabilir.


ÇAY DEĞİL AYRAN VE MADEN SUYU TÜKETİN

Bir öğünde fazla kalori alınmışsa diğer öğünde bunu telafi ederek kilo almamaya çalışmak gerekir. Bir öğünde tatlı yendiyse diğerinde tatlı yerine meyve yenmelidir.

 

Bol su içilmeli, şekerli, gazlı, tatlandırıcılı kola, gazoz gibi içeceklerden ve meyve sularından kaçınılmalıdır. Ayran ve maden suyu tercih edilmelidir. Çay ve kahve gibi kafeinli içecekler fazla tüketilmemelidir.

 

Uzm. Dr. Ali Kemal Canayak, “Gece geç saatlere kadar yeyip içmekten kaçınılmalıdır, bu durum reflüyü artırır, kilo almayı kolaylaştırır, uyku düzenini bozabilir” diyerek bayramı sağlıklı geçirebilmek için uyarılarda bulundu.

Haber tarihi: 03 / 06 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Türkiye tüm dostlarının ve insanlığın umudu olmayı sürdürüyor
Sonraki: Hint düğünlerinde ciro hedefi 300 milyon dolar




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com