Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Sonbahar renkleri gözleri ön plana çıkarıyor

essence ile yazın parıltısı sonbaharda da üzerinizde

Yaz mevsimi yerini yavaş yavaş sonbahara bırakırken, doğa ile birlikte ışık da değişiyor. Yaz güneşinin yüzümüzdeki ışıltısı hala devam ediyor ancak sonbahara özgü renk ve tonlar yüzde en başta gözlerde kendini gösteriyor. essence’nin “Good vibes good memories” koleksiyonu mevsim geçişine özel renk ve özellikleriyle göz makyajında ışıltılı vurgular yaratıyor.

Sonbaharla birlikte güneş ısıtmaya devam ederken, sıcak renklerin pırıltıları da gözlerde yansımaya devam ediyor. Mevsim geçişinde gün içinde değişen ışık ve hava durumu ruh halimizi biraz etkilese de essence’nin “Godd vibes good memories” koleksiyonunda yer alan aydınlatıcı, maskara, göz farları ve vücut spreyi ile mevsime hızla uyum sağlayarak, yazın ışıltısını gözlerinizde taşıyabilirsiniz.

 

Yüzünüz ışıldamaya devam etsin

Sonbahar makyajının kalıcılığını artırmak ve daha güzel görünmesini sağlamak için makyajınıza essence good vibes good memories vücut spreyi ile başlayabilirsiniz. Vücut spreyi tazelik veren çiçeksi ve meyvemsi kokusuyla yalnızca yüzünüze tazelik ve pembelik kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda genel görünümünüzü de tamamlar. Yüzünüze yazdan kalma hafif ışıltılı bir görünüm vermek için ise aydınlatıcıları kullanmanız doğru bir tercih olacak. essence’in good vibes good memories duo aydınlatıcısı iki renkten oluşan çiçek deseniyle cildinize göz alıcı bir parlaklık kazandırır. Duo aydınlatıcıyı yanaklara, kaş altına ve burun ucuna uygulayın ve sonbaharın coşkusunu yüzünüze yansıtın. 

 

Gözlerde çarpıcı tonlar ve parıltılar

Etkileyici sonbahar makyajının en önemli bölümünü gözler oluşturuyor. essence good vibes good memories göz paleti de sonbahar renklerini içiren göz makyajınız için güzel bir alternatif olacak. Pembe, bakır ve gold tonları arasında değişen dokuz parıltılı far ile sonbaharın renklerini gözlerinizde vurgulayabilirsiniz. Yumuşak bir dokuya sahip olan farları birbiriyle karıştırabilir ve kolayca dağıtarak yaratıcılığını gösterebilirsiniz. Göz makyajını tamamlamak için gereken essence good vibes good memories volume stylist 18H curl & hold mascara ise gözlerinize parlak ve etkileyici bir görünüm sağlayarak gün boyu gözlerinizin ışıltısını yansıtmanıza yardımcı olacak.


essence good vibes good memories vücut spreyi fiyatı: 26,98 TL

essence good vibes good memories duo aydınlatıcı fiyatı: 26,98 TL

essence good vibes good memories göz paleti fiyatı: 38,95 TL

essence good vibes good memories volume stylist 18H curl & hold mascara fiyatı: 23,25 TL

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Türk lezzetleri Uzakdoğu yolcusu

Taze meyve sebzelerinin sezonunda arz fazlasını işleyip, katma değerli ürün haline getirerek yıllık 1.6 milyar dolar ihracat yapan Meyve Sebze Mamulleri Sektörü, dünyanın en hızlı büyüyen pazarı Uzakdoğu’daki konumunu güçlendirmek amacıyla Ticaret Bakanlığı’nın desteklediği UR-GE Projesinde bir araya gelme kararı aldı.

 

Meyve sebze mamulleri ihracatında Türkiye lideri olan Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği tarafından yürütülecek olan İşlenmiş Meyve Sebze ürünlerine yönelik projede; Turşular, Domates Salçası, Soslar, Hazır Gıdalar, Dondurulmuş Meyve ve Sebzeler, Konserve Meyve ve Sebzeler, Kurutulmuş Sebzeler, İnfüze Edilmiş/Tatlandırılmış Kuru Meyveler, Reçeller, Meyve Suları, Sular ve Gazlı İçecekler ve Alkollü İçkiler üreten ve ihraç eden firmalar yer alacak.

 

Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Hayrettin Uçak, birlik bünyesinde daha önce taze üzüm ve kiraz ihracatçılarının kümelendiği URGE Projesi’ni 2016 yılında başlattıklarını ve 2019 yılı Temmuz ayında çok büyük kazanımlarla sona erdiğini, bundan sonraki süreçte hem meyve sebze mamulleri içerikli, hem de taze kiraz üzüm ve nar eksenli iki URGE Projesini hayata geçirme kararı aldıklarını kaydetti.


İhracatımızdan Uzakdoğu yüzde 25 pay alsın istiyoruz

 

Türkiye’nin meyve sebze mamulleri ihracatında ana ihraç pazarlarının, Avrupa, Amerika ve Ortadoğu ülkeleri olduğu bilgisini veren Uçak, “İşlenmiş Meyve Sebze ürünlerine yönelik UR-GE Projesi ile Hindistan, Çin, Japonya, Güney Kore, Malezya, Endonezya başta olmak üzere Uzakdoğu pazarında konumumuzu güçlendirmek istiyoruz. Uzakdoğu ülkelerinin dünya nüfusundaki payı yüzde 50’ye yaklaşırken, Türkiye’nin 2018 yılında gerçekleştirdiği 1.6 milyar dolarlık meyve sebze mamulleri ihracatında Uzakdoğu ülkelerinin payı yüzde 5,5 seviyesinde. Amacımız meyve sebze mamulleri ihracatımızın en az yüzde 25’inin Uzakdoğu ülkelerine yapılması. URGE Projemiz bu anlamda bize yol gösterecek” şeklinde konuştu.

 

Türk ihracatçılarının uluslararası rekabetçiliğini geliştirmeyi amaçlayan URGE Projelerine Ticaret Bakanlığı’nın yüzde 75’e varan oranlarda destek verdiğine dikkati çeken Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Hayrettin Uçak, Türk ekonomisinin ihracatla içinde bulunduğu darboğazdan çıkacağına inandıklarını dile getirdi. Uçak sözlerini şöyle tamamladı: “Dünya standartlarında meyve sebze mamulleri üreten tüm firmalarımızın üretimlerinin en az yüzde 50’sini ihraç edebilecekleri bir yapıya kavuşmalarını amaçlıyoruz. Bu hedefe ulaşmak için projelerimizi hayata geçiriyoruz.”


Mamul ihracatının lideri meyve suyu

 

Türkiye, 2018 yılında 1 milyar 564 milyon dolarlık meyve sebze mamulleri ihraç ederken, meyve suları 279 milyon dolarlık ihracatla zirvede yer aldı. Sular ve gazlı içeceklerden Türkiye, 255 milyon dolarlık döviz kazanırken, konserve ihracatımız 230 milyon dolar olarak kayıtlara geçti.

Turşu ihracatı 218 milyon dolar olurken, domates salçası ihracatı 164 milyon dolara ulaştı. Dondurulmuş meyve sebze ihracatçıları Türkiye’ye 158 milyon dolar döviz kazandırırken, alkollü içecekler ihracatı 94 milyon dolar, kurutulmuş sebzeler ihracatı 69 milyon dolar, sos ihracatı 48 milyon dolar, reçel ihracatı 45 milyon dolar oldu.


Türk meyve sebze mamullerini en çok Almanlar tercih etti

 

Türkiye, 2018 yılında 177 ülkeye meyve sebze mamulleri ihraç ederken, Türk meyve sebze mamullerini en çok tercih eden Almanya oldu. Almanya’ya 228 milyon dolarlık meyve sebze mamulleri ihraç etmeyi başardık. Irak 181 milyon dolarlık ihracatla ikinci, Amerika Birleşik Devletleri 180 milyon dolarlık ihracatla üçüncü sırayı aldı. Meyve sebze mamulleri ihracatında öne çıkan diğer ülkeler ise; Hollanda, İtalya, Suriye, KKTC, Fransa, İsrail, BAE ve Suudi Arabistan oldu.

Haber tarihi: 01 / 08 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Aile hekimleri alternatif tıp uzmanına tepki gösterdi
Sonraki: 1800'den bu yana kazılan kent: Assos




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com