Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Sonbahar renkleri gözleri ön plana çıkarıyor

essence ile yazın parıltısı sonbaharda da üzerinizde

Yaz mevsimi yerini yavaş yavaş sonbahara bırakırken, doğa ile birlikte ışık da değişiyor. Yaz güneşinin yüzümüzdeki ışıltısı hala devam ediyor ancak sonbahara özgü renk ve tonlar yüzde en başta gözlerde kendini gösteriyor. essence’nin “Good vibes good memories” koleksiyonu mevsim geçişine özel renk ve özellikleriyle göz makyajında ışıltılı vurgular yaratıyor.

Sonbaharla birlikte güneş ısıtmaya devam ederken, sıcak renklerin pırıltıları da gözlerde yansımaya devam ediyor. Mevsim geçişinde gün içinde değişen ışık ve hava durumu ruh halimizi biraz etkilese de essence’nin “Godd vibes good memories” koleksiyonunda yer alan aydınlatıcı, maskara, göz farları ve vücut spreyi ile mevsime hızla uyum sağlayarak, yazın ışıltısını gözlerinizde taşıyabilirsiniz.

 

Yüzünüz ışıldamaya devam etsin

Sonbahar makyajının kalıcılığını artırmak ve daha güzel görünmesini sağlamak için makyajınıza essence good vibes good memories vücut spreyi ile başlayabilirsiniz. Vücut spreyi tazelik veren çiçeksi ve meyvemsi kokusuyla yalnızca yüzünüze tazelik ve pembelik kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda genel görünümünüzü de tamamlar. Yüzünüze yazdan kalma hafif ışıltılı bir görünüm vermek için ise aydınlatıcıları kullanmanız doğru bir tercih olacak. essence’in good vibes good memories duo aydınlatıcısı iki renkten oluşan çiçek deseniyle cildinize göz alıcı bir parlaklık kazandırır. Duo aydınlatıcıyı yanaklara, kaş altına ve burun ucuna uygulayın ve sonbaharın coşkusunu yüzünüze yansıtın. 

 

Gözlerde çarpıcı tonlar ve parıltılar

Etkileyici sonbahar makyajının en önemli bölümünü gözler oluşturuyor. essence good vibes good memories göz paleti de sonbahar renklerini içiren göz makyajınız için güzel bir alternatif olacak. Pembe, bakır ve gold tonları arasında değişen dokuz parıltılı far ile sonbaharın renklerini gözlerinizde vurgulayabilirsiniz. Yumuşak bir dokuya sahip olan farları birbiriyle karıştırabilir ve kolayca dağıtarak yaratıcılığını gösterebilirsiniz. Göz makyajını tamamlamak için gereken essence good vibes good memories volume stylist 18H curl & hold mascara ise gözlerinize parlak ve etkileyici bir görünüm sağlayarak gün boyu gözlerinizin ışıltısını yansıtmanıza yardımcı olacak.


essence good vibes good memories vücut spreyi fiyatı: 26,98 TL

essence good vibes good memories duo aydınlatıcı fiyatı: 26,98 TL

essence good vibes good memories göz paleti fiyatı: 38,95 TL

essence good vibes good memories volume stylist 18H curl & hold mascara fiyatı: 23,25 TL

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Marmarabirlik “çeşidi çok, benzeri yok” diyor

1954’ten  bugüne, vizyonu ve misyonu ile sektöründe fark yaratmaya devam eden Marmarabirlik, 2019/2020 ürün alım kampanya öncesinde yeni yayınlanmaya başlayan reklam filmi ile satışlarını artırmayı hedefliyor.

Ülkemizde stratejik bir öneme sahip olan milli ürünümüz zeytin ve zeytinyağı tüketiminin artması için  ürünlerinin tanıtımı noktasında, Marmarabirlik önemli bir adım daha attı. En güzel sofralık Gemlik tipi zeytinin yetiştiği Güney Marmara Bölgesinde faaliyet gösteren Marmarabirlik’in yeni reklam filmi görücüye çıktı. Ürün çeşitliliğine vurgu yapılan reklam filminde, tüketici tercihleri farklı bir dille anlatılırken, tüketicilerin ambalajlı ürün kullanması teşvik ediliyor. Ürün çeşitliliğinin ön plana çıktığı reklam filminde,“Çeşidi çok benzeri yok”, “Sofralardaki yeri herkesin söz birliği”, “Zeytin üreticisinin güç birliği, bir kooperatif markası Marmarabirlik” mesajları verildi.

Marmarabirlik olarak son 2 yılda üretici ortaklardan 102 bin ton ürün alımı yapıldığını ve  amaçlarının daha çok zeytin alıp, satmak olduğunu belirten Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, bu kapsamda yapılan reklam çalışmasının satışlara büyük etki yaratmasını beklediklerini ve böylece üretici ortaklarından daha fazla ürün almayı planladıklarını ifade etti. Asa,“Bizim diğerlerinden farkımız; her yıl aynı bölgeden, aynı bahçeden, aynı ağaçtan ürün almamız ve doğal yöntemle olgunlaştırıp, tüketiciye sunmamızdır. Kalitemizin sırrı buradadır. Tüketicilerimiz aldıkları her kilogramda 32 bin üretici ortağımıza destek vermiş olacaklardır” dedi.

“Bütün ürün çeşitlerimiz en yüksek kalite standartlarında üretilmekte ve ürünlerimizin tamamı pastörize edilmektedir” diyen Hidamet Asa, son yıllarda ambalajlı ürün tüketiminin artığını,  % 30’unun  ambalajlı ürün olduğunu ve bunun da Marmarabirlik satışlarından kaynaklandığını belirtti.

Yaklaşan 2019/2020 ürün alım kampanyası öncesi üreticilere de mesaj veren Başkan Asa, “Marmarabirlik Yönetim Kurulu olarak her zaman üreticilerimizin yanında olduk. Ortaklarımız  destekleri ile  her geçen gün daha da büyüyen Marmarabirlik’e sahip çıkmalıdır. Bir günü, bir hasat dönemini değil, her yılı düşünmeliyiz. Önceliğimiz Marmarabirlik olmalıdır. Çünkü bu kurumun mirasçıları geleceğimiz, çocuklarımızdır. Bu kurumu ayakta tutmak hepimizin görevidir. Bu doğrultuda yaklaşan ürün alım kampanyası öncesinde tüm ortaklarımıza verimli bir hasat diliyorum” dedi.

Haber tarihi: 10 / 09 / 2019
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Okul fobisini anne tetikliyor!
Sonraki: Marmaris Yeşil Rekabete Hazır




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com